V našom internetovom obchode si môžete objednať výrobky:

VITAGLUCAN  AKTIV ELIXÍR

VITAGLUCAN AKUT ELIXÍR

VITAGLUCAN KLASIK ELIXÍR

Zásielky posielame do 8 dní od obdržania objednávky.

Pomocou Internetu

www.vitaglucanelixir.sk
info@dimenzia.sk

Poštou

DIMENZIA spol. s. r.o.
Štúrova č. 33
060 01 Kežmarok
Slovenská republika

Akonáhle nám bude objednávka doručená, urobíme všetko preto, aby sme Vám vyhoveli čo najrýchlejšie.

Ako zaplatiť

Dobierkou pri dodaní.
Zaplatíte v hotovosti pri prevzatí svojho tovaru doma alebo na pošte.

Dôležité upozornenie

O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu, kde bude uvedené podacie číslo zásielky. Kupujúci si na základe tohto údaju môže preveriť na príslušnej pošte dodania doručenie zásielky (v prípade neoznámenia), alebo na internetovej stránke slovenskej pošty môže na základe tohto údaju sledovať pohyb svojej zásielky.

V prípade neprevzatia objednaného tovaru a následného vrátenia zásielky si predávajúci vyhradzuje právo vyradenia zákazníka z databázy, čo znamená, že mu následne v budúcnosti nebudú vybavené žiadne ďalšie objednávky.

Dodacie a platobné podmienky

Obchodné podmienky internetového obchodu vitaglucanelixir.sk prevádzkovateľa DIMENZIA spol. s r.o., sa riadi nasledovným nákupným poriadkom a platnou legislatívou.

Dodávka tovaru do veľkoobchodu alebo zákazníkom, ktorí by zvažovali, resp. zamýšľali, prípadne realizovali jeho ďalší predaj, je vylúčená. Predávajúci si vyhradzuje právo objednávku zákazníka z časti alebo celkom odmietnuť. Dodanie zásielky nadobierku bude realizované iba na území Slovenskej republiky (ďalej len „oblasť dodania“).

Súhlas

Odoslaním internetovej objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť tejto objednávky a potvrdzuje, že sa zoznámil/a s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a to, že s nimi súhlasí. Potvrdenie o prijatí objednávky so všetkými údajmi dostane zákazník na ním uvedenú e-mailovú adresu.

Zasielanie tovaru

Tovar zasielame do 8 dní od objednania tovaru (v prípade dobierky). Pokiaľ nebude možné niektorý objednaný tovar dodať (objednaný druh sa prestane vyrábať alebo dodávať na trh), je predávajúci povinný informovať zákazníka e-mailom.

Kontrola tovaru

Zákazníkom odporúčame pri prevzatí tovaru si tento tovar dôkladne skontrolovať a v prípade jeho poškodenia zásielku neprebrať a s pracovníkom Slovenskej pošty zapísať správu o poškodení (reklamáciu). To isté platí v prípade doručenia zásielky kuriérskou službou. Pokiaľ by dodaný tovar vykazoval zjavné vady, medzi ktoré patrí aj poškodenie spôsobené dopravou, reklamuje zákazník takéto vady ihneď voči predávajúcemu a pracovníkovi dopravnej služby, ktorá tovar dodáva. V ostatných prípadoch je kupujúci povinný podať predávajúcemu správu o vadách tovaru bez zbytočného odkladu, kedy ich zistil, inak jeho nárok z poškodenia tovaru zaniká.

Kvalita

Všetok tovar v internetovom obchode je štandardnej kvality a je v záruke (expirácií) podľa platných legislatívnych predpisov a záručných podmienok výrobcu. Predávajúci zákazníkom poskytuje na tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov. Reklamácia tovaru je možná do 7 dní od prevzatia. Zákazník nemá právo tovar vrátiť, ak ho nemôže vrátiť v stave, v akom ho prevzal. K vrátenému tovaru je potrebné doložiť faktúru, resp. dodací list. Na základe tohto bude zákazníkovi vrátená príslušná suma, znížená o cenu poštovného a balného. Reklamácia sa vybavuje e-mailom a individuálne so zákazníkom. V prípade otázok môže zákazník zatelefonovať na telefónnu linku 0524522465 alebo zaslať mail na adresu info@dimenzia.sk.

Dodanie tovaru

Dodanie tovaru na jedno miesto v rámci oblasti dodania je pre zákazníka u ceny tovaru rovnajúcej sa alebo prevyšujúcej 49,- EUR bez DPH bezplatné. U ceny tovaru nižšej než 49,- EUR bez DPH činní poplatok za prepravu 4,00 EUR s DPH za jednu objednávku a dodanie na jedno miesto v rámci oblasti dodania. V Prípade záujmu zákazníka je možné tovar poslať aj kuriérskou službou v rámci SR, kde poplatok za prepravu činí 8,09 EUR s DPH, ktorý si hradí príjemca.

O odoslaní tovaru bude predávajúci kupujúceho informovať prostredníctvom informačného e-mailu, kde bude uvedené podacie číslo zásielky. Kupujúci si na základe tohto údaju môže preveriť na príslušnej pošte dodania doručenie zásielky (v prípade neoznámenia), alebo na internetovej stránke slovenskej pošty môže na základe tohto údaju sledovať pohyb svojej zásielky.

V prípade neprevzatia objednaného tovaru a následného vrátenia zásielky si predávajúci vyhradzuje právo vyradenia zákazníka z databázy, čo znamená, že mu následne v budúcnosti nebudú vybavené žiadne ďalšie objednávky.

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@dimenzia.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Kupujúci – spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci – spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci – spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Platba

Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar kúpnu cenu vyúčtovanú zásadne len na základe faktúry (daňového dokladu), ktorý obdrží spolu s tovarom. Objednaný tovar bude zákazníkovi zasielaný formou dobierky.

Prevádzkovateľ

Prevádzkovateľ internetového obchodu na stránkach www.vitaglucanelixir.sk zaručuje všetkým zákazníkom ochranu osobných údajov. Osobné údaje slúžia len na vybavenie objednávok, vystavenie faktúr a poslanie tovaru. Osobné údaje sa neposkytujú tretím osobám, inštitúciám alebo organizáciám. Tieto informácie sa riadia zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osôb, v znení zákona č. 602/2003 Z.z., zákona č. 576/2004 a zákona č. 90/2005 Z.z.

Kontakt

DIMENZIA spol. s r.o., Štúrova č. 33, 060 01 Kežmarok, Slovenská republika
e-mail: info@vitaglucanelixir.sk,  www.vitaglucanelixir.sk
Tel.: +421-52-4522465
IČO 31697038 ,
DIČ 2020516069

facebook logo

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ